Renifer

W przerwie świątecznych przygotowań udało mi się uszyć kolejny wisior, którego centrum stanowi duży kamień w kolorze żółtym. Oj, przyznam, że z racji koloru długo patrzyłam na niego krzywym okiem. Nie lubię żółtego a już takiego "wybrudzonego" w szczególności. Na początek obszyłam go sznurkami w odcieniach beżu, brązu i złota i w takim właśnie kierunku zamierzałam iść budując go dalej. Ale było nudno. Mdło i nudno. I tak dopadłam się do pudrowego różu, pomarańczu i czerwieni, aby wisiorowi dać trochę życia. Jego formę wzbogaciłam też o kwiatuszek w miejscu dziurki na zawieszkę. Ostateczny efekt przerósł moje oczekiwania i naprawdę jestem zadowolona z tego jak wyszło. Mimo trochę smutnego koloru kamienia wisior jest dla mnie pełen radości, może to właśnie przez te nadchodzące święta tak go widzę. I gdybym na bocznych kryształach dorobiła rogi powstałby renifer :)












Komentarze

  1. Jak tak na niego patrzę, to oczami wyobraźni widzę letni koktajl owocowy, a moje ślinianki zaczynają intensywniej pracować :) Cud-miód-malina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moje dzieło wzbudza tak miłe skojarzenia :)

      Usuń
  2. Piękny :) Ciekawy w kolorze i formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace, potrafisz w najnudniejsze kamienie wpleść życie ;) Też mi się od razu skojarzył z Rudolfem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo już myślałam, że mam jakieś omamy :P Niesamowicie mi miło czytać takie komplementy :)

      Usuń
  4. Kolory mają moc :-) kwiatuszek boski :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty