Moja droga!

Jeśli ktoś się przyglądał uważnie zdjęciom z poprzedniego posta, zauważył, że na zdjęciach pojawiło się coś szczególnego :) Logo. Logo JuMaLi. Moja droga. Na razie kroczę po niej spacerkiem, stopniowo. Z dnia na dzień nie zostaje się przecież królową biżuteryjnego biznesu. Wiem, że do tego jeszcze daleko. Ale postanowiłam się do tego dobrze i mądrze przygotować. Dlatego zapragnęłam mieć swoją własną nazwę i logo, żeby pomalutku wkraść się w świadomość moich potencjalnych odbiorców.




 
Autorką logo i grafiki jest moja wspaniała koleżanka - Panna Anna . Artystę do końca może zrozumieć tylko inny artysta, dlatego wszystko poszło naprawdę bardzo sprawnie :)  Zapraszam serdecznie na  profil Panny Anny pełen wspaniałości :)

W podziękowaniu dla Ani stworzyłam małą pastelową bransoletkę. Mam nadzieję, że w pełni odzwierciedla moją radość i wdzięczność dla zdolnej koleżanki :)



















Komentarze

  1. Wszystko śliczne, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowa bransoletka piękna i pomysłowa! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje logo ;-) jest śliczne a i bransoletka prezentuje się bardzo fajnie.
    Bardzk ładnie prezentują się te pastele

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkładają się w świadomość i podświadomość, niech się śni po nocach:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocza bransoletka :) Lubię takie pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pastele zupełnie nie moja bajka ;) granat zdecydowanie bardziej ;p ale jak to dobrze, że się różnimy i każdy ma coś innego w głowie :) ciekawiej jest ;p Logo mi się podoba, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty