Królowa Słońce

Jestem totalnie zauroczona kolorami roku  2016 wytypowanymi przez instytut Pantone :) Całą dziesiątką! Widać to ostatnio bardzo wyraźnie w wykonanej przeze mnie biżuterii. Jest taka słoneczna i radosna, jak wiosna na którą tak bardzo czekam :) Na poprawę nastroju powstała bransoletka, z pięknym błyszczącym kaboszonem w towarzystwie pastelowych pereł Swarovskiego, które ostatnio skradły moje serce. Nie mogło również zabraknąć taśmy cyrkoniowej, której ostatnio namiętnie używam. Dzięki niej bransoletka jest wyjątkowo błyszcząca. Całość sutaszowego haftu została umieszczona na bransoletce wykonanej z bawełnianej masajki, przez co całość nie jest tak bardzo wyjściowa. Efekt końcowy mnie zauroczył :) 














Komentarze

  1. Kolorowo , widać że wszystkim doskwiera już zimowa ponura aura, bardzo energetyczna i piękna ta Twoja bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zima jest piękna kiedy jest biała. Jak nie jest biała i nie jest piękna to trzeba ją sobie pokolorowac :)

      Usuń
  2. Dobry pomysł na mocowanie bransoletki.Do mnie też bardzo trafiają te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Cudne kolory i ten połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł ;p ależ Ty masz fantazję. Co do kolorów, zestawienie tego różowiutkiego z tym niebieściutki nie podoba mi się w ogóle ;p z tych 10 parę jest fajnych, ale ja ogólnie za pastelami nie przepadam. Chociaż każdy z tych kolorów będzie dobrze wyglądał z szarym ;p więc jaka moda by nie była, ja będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zmyślna ta bransoleta. Przepięknie wykonana i te kolory - fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aż głupio przyznać, że to kolejny wypadek przy pracy :P

      Usuń
  6. Taka dawka koloru, to jak solidna porcja witamin tej zimy. Brawo za wykonanie i przegnanie szarej nudy.Śliczna i optymistyczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) dziękuję za tak ciepłe przyjęcie :)

      Usuń
  7. Fantastyczne kolory, całość bardzo mi się podoba :) Uwielbiam takie kolory, a pomysł na mocowanie bransoletki jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to piękne! <3 i ten kaboszon główny ;) z chęcią bym nosiła ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty