Głęboki oddech

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, dlatego w ramach rekompensaty dwa posty w jednym tygodniu ;) teraz pracuję głównie na zamówienie w dość eleganckiej stylistyce dlatego potrzebowałam odskoczni. Głębokiego oddechu. Powiewu świeżości. Wczoraj powstały więc kolczyki totalnie kolorowe i radosne, które wywołały we mnie mnóstwo pozytywnych emocji :)



W centrum kryształy Swarovskiego w fantastycznym limonkowym kolorze. Do ostatniej chwili w planach były sztyfty w znanym już wzorze, ale mnie poniosło :) najpierw dodałam czarne koraliki potem chwosty i wyszły bardzo fajne letnie kolczyki :)






Kwiecień zapowiada się pracowicie, ale postaram się publikować regularnie. Do następnego! 

Komentarze

  1. Ta limonka daje po oczach, ale jest cudna! Kolczyki wyszły bardzo świeże, wiosenne i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, a i ich kolorek do mnie przemawia :) Suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto zrobić coś poza zamówieniami, bo wtedy zwiększa się posiadany wzornik i nowa inspiracja może spodobać się nowym klientom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, soczyste, energetyczne. Nie można przejść koło nich obojętnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki za sprawą pięknych rivoli. W moim pudle również takie limonkowe cudeńka czekają. Pięknie i wiosennie dzisiaj u Ciebie. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ energetyczne, piękne i takie ożywcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu wiem, czyja to praca ;) Wyszły ślicznie, chociaż dla mnie ciut zbyt krzykliwe :) Ja bym nie nosiła, co nie znaczy, że się nie podobają ;) Też mam te Swarki, już się zastanawiam co z nimi zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita feeria barw :) Śliczne i mega kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne kolczyki, rewelacyjna kolorystyka. Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty