Wymiankowo po raz kolejny

Z racji tego, że zima zbliża się wielkimi krokami moja kolejna wymianka miała mieć charakter praktyczny. Wymarzył mi się nowy komplet do Kamyczkowego wózka, taki ocieplany, co by mój szkrab mógł spać w nim spokojnie, nawet w najgorszą pogodę. Miało być praktycznie, ale wyszło przede wszystkim PIĘKNIE! Ola, z którą się wymieniałam jest nie tylko naprawdę przemiłą ciepłą osobą, ale też szalenie zdolną. Kocyk i podusia już na zdjęciach bardzo mi się podobały, ale kiedy dziś je rozpakowałam oniemiałam z zachwytu. Komplet jest przecudnej urody (Ola doradziła mi wybór ślicznej bawełny) i bardzo starannie wykonany. Jestem zachwycona!


Pierwsze testy przeprowadzone :)


Oprócz kompletu do wózka Ola z bawełny w cudne motylki uszyła również czapkę i komin dla Liwki. Myślę, że moja miłośniczka wszystkich księżniczkowo- dziewczęcych dodatków będzie zadowolona :)


Ola prowadzi na fb stronę Olilale, na którą Was serdecznie zapraszam. Znajdziecie tam więcej prac tej cudownej osóbki :)


Ja zostałam poproszona o uszycie sutaszowych kolczyków. Ola wybrała wzory, które gościły już u mnie na blogu, zostały jednak poddane drobnemu liftingowi. Jestem bardzo szczęśliwa, bo obdarowana wyraziła zadowolenie z mojej pracy, a to jest dla mnie najważniejsze :)



















Muszę przyznać, że mam ogromne szczęście do wymianek :) Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty