Prima Balerina

Chyba w końcu mi się udało :) Uszyłam kolczyki naprawdę proste. Bez zbędnej kombinacji i zdobień. Użyłam moich ulubionych ostatnio ceramicznych kaboszonów, a dół ozdobiłam gotowym koralikiem w podobnym kolorze. Innych koralików w nich jak na lekarstwo, ale dzięki odwróceniu kształtów kolczyki nie sprawiają wrażenia nudnych.  Mnie kojarzą się z baletnicami :)










Nie łudźcie się, że szykuje się zmiana stylu. Myślę, że skromna forma kolczyków jest głównie efektem... zmęczenia. Do rozwiązania został mi tydzień i dopadł mnie jakiś spadek formy. Zaczęłam co prawda szyć jeszcze jedną parę kolczyków, ale nie wiem czy uda mi się ją teraz skończyć. Byłoby na pewno łatwiej, gdyby Liwia nie sprzedała mi do kompletu kataru. Gdybym zniknęła na trochę to dlatego, że Kama wyszła na świat. Ale wrócę najszybciej jak się da :) Życzcie mi powodzenia :) Pozdrawiam! 


Komentarze

  1. Judytko kolczyki prześliczne, forma i kolor idealne :) Czas leci nieubłaganie szybko, życzę Ci wszystkiego najlepszego i do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo swojej Skromnej formy kolczyki są piękne i efektowne. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są przepiękne ja zarówno lubię te proste i rozbudowane formy,choć przy sutaszu nawet najprostsza forma jest efektowna :)) Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sutasz prawie zawsze się obroni. Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Piękne kolorki takie delikatne ale jednocześnie radosne i wiosenne czyli to czego mi trzeba pod koniec zimy. A może to już przedwiośnie?
    Koraliki vintage jakoś nie do końca mnie przekonują ale Ty bardzo fajnie je wyeksponowałaś.
    Mam nadzieję że szybko wrócisz bo będę tęsknić.
    Życzę Ci żeby wszystko poszło sprawnie i szybko. Z mojego doświadczenia wynika że drugi poród jest łatwiejszy.
    Życzę też zdrówka wam wszystkim.
    Pozdrawiam Elf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie jest urokliwy :) w tym wszystkim najgorsze to jest czekanie, potem zacisne zęby i jakoś pójdzie ;) bardzo dziękuję za słowa wsparcia :*

      Usuń
  5. Śliczne! Niczym dla Elficy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, brakowało mi skojarzenia :) Twoje jest lepsze niż moje ;)

      Usuń
  6. Piękne są, jak dla Małej Syrenki, takie mają cudny kolor! :) Oby wszystko poszło szybko i zgrabnie, a mała była rosła i zdrowa ;) I obyś szybko do nas wróciła, bo bardzo mi będzie tęskno za Twoimi kolorowymi pracami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) postaram się ogarnąć wszystko jak najlepiej :)

      Usuń
  7. prosta forma, ale kamień na dole jest i tak bardzo ozdobny, więc chyba dobrze, że nie musi konkurować z bardziej złożonym układem sznurków :)
    gratulacje - ja nawet nie wiedziałam, że spodziewasz się dziecka :) życzę zdrówka i lekkiego porodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i życzę lekkiego rozwiązania :) Zdrówka dla Ciebie i dla Maleństwa :) i dużo szczęścia i radości dla całej Twojej Rodzinki :)
    Kolczyki są przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory piękne, na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) Bardzo oszczędne w formie i do tego w cudnym kolorze :) Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie i wracaj szybciutko, bo i ja będę tęsknić za feerią barw na Twoim blogu :) Buziaczki dla Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie przypominają baletnice, urocze!

    Trafiłam ty teraz przez przypadek no i oglądam to i owo:) zycze oczywiscie szybkiego rozwiązania i powitania Córuni po tej stronie brzucha:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się te kolczyki, mają piękny kolor i wyjątkową, niepowtarzalną formę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa forma, nietypowa i jak dla mnie świetna. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty