Zimowy krajobraz

Kocham zimę. Lubię jak jest zimno, a już najbardziej jak leży śnieg :) Skrycie marzę o podróży do Laponii i jak tylko wygram w totka od razu będę pakować walizki. Oprócz śniegu bardzo lubię też kamienie naturalne, więc agat dendrytowy to mój ideał  :) Zakupiłam sobie ostatnio egzemplarz i od razu wzięłam się za realizację projektu na elegancką broszke.


Użyłam białych, czarnych i grafitowo- metalicznych sznurków. Koraliki w większości też są czarne tylko Fire Polish mają lekko fioletowy metaliczny odcień i idealnie wpasowują się w kolorystykę agatowych kuleczek. Jedyną ekstrawagancją z mojej strony jest  użycie taśmy cyrkoniowej, ale myślę że dodała broszy elegancji.


Tył podklejony został czarnym welurowym materiałem a część zapięcia zostało ukryte pod spodem. Myślę, że jest ok.


Broszka bardzo mi się podoba, myślę że udało mi się idealnie wywazyć dodatki do tego cudownego kamienia 


Zima już niestety pomału nas opuszcza. Jak zatęsknię to pooglądam sobie zdjęcia 😉 Pozdrawiam!   

Komentarze

  1. Kamyk stworzył klimat pięknej zimowej broszki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca. Broszka dla Królowej Śniegu wprost stworzona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna broszka :) Agaty dendrytowe są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny agat dostał równie piękną i przemyślaną oprawę. Udało Ci się Judytko ukazać magiczną zimę zamkniętą w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna, Kolory, wykonanie, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również kocham zimę, a jak już jest sporo śniegu, to czuję się przepełniona radością. Broszka jest bardziej niż zachwycająca. Jeszcze takiej nie widziałam. Prawdziwa magia. Jesteś bardzo utalentowana. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka broszka :) Cudo po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardziej wiosennolubna ;) Ale Zimą też nie pogardzę, byleby nie była za długa ;)
    Broszka jest piękna. Jestem nią kompletnie oczarowana, zachwycona i napatrzeć się nie mogę <3 Cudeńko! Oddałabym za nie duszę ;)

    OdpowiedzUsuń

  9. Też bardzo lubię zimę i jej surowo intensywny krajobraz. Ta broszka doskonale oddaje jej barwy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty