Marzenia

Dzisiaj post niekoniecznie biżuteryjny :) Będę się chwalić :) Odkąd szycie biżuterii zaczęło mi jako tako wychodzić marzyłam o swojej malutkiej manufakturze, dopieszczonej w każdym calu. Najpierw był ten blog, potem strona na fb. Uczyłam się pilnie, doskonaliłam technikę, poprawiałam zdjęcia. Potem pojawiło się moje piękne logo, projekt wizytówek a w głowie coraz śmielej kiełkowała myśl o sprzedaży moich prac i dzieleniu się z innymi moją pasją. I stało się :) Marka "Kiedy Liwka Śpi" istnieje już od pół roku, a ja staram się ciągle coś poprawić i udoskonalić. W miarę możliwości i środków rozwijam działalność, zwiekszam asortyment i jakość produktów. Jedyne co spędzało mi sen z powiek to opakowania. Kupowałam te gotowe, ale jakoś bez przekonania, nie czułam że do mnie pasują. Sytuacja odmieniła się kilka tygodni temu gdy trafiłam na profil Pracownia Agaty i zakochałam się bez pamięci :) Pani Agata stworzyła dla mnie zestaw opakowań o jakich zawsze marzyłam! Piękne torebeczki i pudełeczka z wyciętym logo, wszystko proste, w stylu eko, ale bardzo urokliwe :)




Opakowania są skromne, ale uważam  że moja biżuteria jest na tyle kolorowa, że nie potrzebuje aby coś ją dodatkowo przytłaczało. Całość prezentuje się dokładnie tak jak chciałam. Współpraca z Panią Agatą to prawdziwa przyjemność i polecam ją każdemu. Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. To idealny dowód na to, że marzenia się spełniają :)
    Piękne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na pudełeczka , nic więcej im nie potrzeba :) Do przodu z marzeniami <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ostatnio marzeń mi przybywa, ale tak to jest że apetyt rośnie w miarę jedzenia 😉

      Usuń
  3. Piękna biżuteria wymaga pięknego opakowania. Co nie znaczy, że ma być strojne i wymyślne. Proste, szlachetne formy są najlepsze i zawsze się sprawdzą :) . A jeśli chodzi o marzenia, to jakże bylibyśmy ubodzy, gdybyśmy ich nie mieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, cieszę się że podzielasz moje zdanie :)

      Usuń
  4. Masz rację marzenia się spełniają, a Tobie w szczególności tego życzę oby jeszcze więcej takich spełnień :) Opakowania fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowania :) Miałaś rację, że postawiłaś na eko i na stonowaną kolorystykę. Twoje barwne prace pięknie się na ich tle prezentują :) Życzę dalszego spełniania marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) czasem mniej znaczy więcej i sama jestem zaskoczona że tak wyszło :)

      Usuń
  6. Warto mieć marzenia, jak widać po czasie się spełniają :) Pudełeczka są takie, jakie lubię, proste i bez zbędnych ozdób, a wycięte logo sprawia, że się wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) podobno marzenia to cele z odroczonym terminem realizacji 😉

      Usuń
  7. Gratulacje, wprawdzie spóźnione, ale lepiej poźno niż poźniej ;) Pudełeczka skromne, ale mają swój urok, życze powodzenia i o czywiście rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty