Serafinit

Witam jesiennie :) dziś, mimo fatalnej pogody do zdjęć, chcę Wam pokazać moje najnowsze dzieło. Jestem nim tak zauroczona, że nie mogłam się powstrzymać i mimo kiepskiego światła musiałam mój komplecik pokazać dzisiaj :) W jego skład wchodzą maleńkie kolczyki na sztyftach i broszka.


Gwiazdą programu został serafinit, który ostatnio jest moim numerem jeden na liście ulubionych kamieni :) zielony wygrywa wszystko  💚☺️ Do jego oprawy użyłam sznurków w moim ulubionym odcieniu zieleni - khaki.


 Od początku w planie były malutkie kolczyki, długo natomiast wahałam się czy powstanie wisiorek czy broszka.



Tym razem padło na broszkę, ale mam w swoich zbiorach jeszcze kilka tych pięknych kamieni więc w najbliższym czasie komplet zostanie rozbudowany o wisiorek.


Zdjęcia niestety nie oddają urody kompletu i postaram się złapać jednak trochę słońca i wykonać nowe. Mam nadzieję że mi to wybaczcie. Pozdrawiam serdecznie i do następnego! 

Komentarze

  1. Zieleni aż tak nie kocham, niemniej, komplecik jest przecudnej urody i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i niezwykły kamyczek :) Ślicznie go oprawiłaś Judytko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty