Podwójne uderzenie

Dzisiaj post intensywny :) Dwa mocne akcenty w jednym niewielkim komplecie biżuterii- megadługi chwost wystąpił w towarzystwie mocnego różu, co dało połączenie wybuchowe :) 


Jako pierwszy powstał naszyjnik. Błyszczące kryształki w kolorze fuksji ubrałam w czerń, róż i grafit. Wisiorek miał pasować do kolczyków, które dawno temu uszyłam jednak nie pasował. No tak wyszło. Jest niewielkich rozmiarów, ale nie sposób go nie zauważyć. I bardzo mi się podoba :)




Żeby wisiorek nie był taki samotny zrobiłam małe koralikowe kolczyki. Użyłam kryształków w tym samych kolorze i czarnych koralików Toho.





 I tu histpria powinna się skończyć. Ale akurat przyszło zamówienie a w nim genialne długie chwosty w kolorze fuksji...


Kolczyki mnie uwiodły, są takie jak lubię- duże i widoczne :) Tylko z tymi chwostami przestały pasować do wisiorka. Za dużo tych dobroci na raz. Dlatego postanowiłam, że chwosty będą odpinane. Małe kolczyki w komplecie do wisiorka, a na wieczorną imprezę dopinamy chwost i mamy zabójczy dodatek do małej czarnej :) Wiem, Ameryki nie odkryłam, ale udało mi się znaleźć całkiem dobry kompromis :)


 Myślę, że wszystko wyszło całkiem nieźle :) I to dopinanie chwostów też nie powinno być bardzo kłopotliwe. Mnie osobiście takie kolory dobrze zrobiły, bo szaruga za oknem ostatnio mnie dobija. Z utęsknieniem czekam na śnieg :) Pozdrawiam energetycznie!

Komentarze

  1. bardzo odważne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym odpinaniem chwostów, wyszła bardzo uniwersalna biżuteria. :D A ten róż to porządny kopniak energetyczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet:) Chwosty powalają swoim urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki róż, pomadek w tym kolorze mam chyba z 10 ;) Komplecik wyszedł świetny, odpinane chwosty to super pomysł :) A wisiorek ma bajeczną formę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisiorek :) Czerń sprawia, że kolor kryształków jest jeszcze bardziej intensywny. Kolczyki bardziej podobają mi się z chwostami, są genialne :D Dobry pomysł z odpinaniem, są dzięki temu bardziej uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet :) Mega piękny różowy kolor i te chwosty :) CUDO :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty