Nieboskłon

Kolejne kolczyki zeszły z warsztatu. Tym razem postawiłam na kolor granatowy- kolor, który zawsze się sprawdza. Uważam, że granatowy to taki nowy czarny- równie elegancki, ale nie aż tak formalny. Zaczynam się robić nudna i przewidywalna, ale i tym razem użyłam pięknych kryształów Swarovskiego i sznurków Italy acetate (daruję sobie po raz enty pisanie, że to moje ulubione ;)). Kolczyki rozjaśniłam trochę metalizowanym sznureczkiem (USA). Moim kolczykom nadałam bardzo przeze mnie lubianą długą i smukłą formę, a dół tradycyjnie już zdobią dyndadełka z kryształów Swarovskiego baroque. 






Korzystając z pogody zrobiłam kilka zdjęć w plenerze :)





 Kolczyki zgłaszam na wrześniowe wyzwanie Szuflady pt. "Nieboskłon". Myślę, że idealnie wpisują się w klimat nocnego nieba :)









Komentarze

  1. Bardzo zgrabne i powabne, a ten granat jest oszałamiający :) Mnie się ten kolor kojarzył ze znienawidzonymi apelami szkolnymi w podstawówce i dopiero jak dorosłam, zaczęłam go doceniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak nie lubiłaś apeli? :P cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. są prześliczne i idealnie pasują na Szufladową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna forma kolczyków :) A granat jest obłędny. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tytuł wpisu odpowiada idealnie pięknym kolczykom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolczyki! powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Judytko, świetnie zinterpretowałaś temat wyzwania. W tych kolczykach wszystko mi się podoba. Kolorystyka, forma, dobór materiałów... Są jak najpiękniejsze gwiazdki na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ale mnie rozpieszczasz :) bardzo się cieszę, że moje kolczyki przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Judka....powodzenia w wyzwaniu. Kolczyki wspaniale wpisują się w temat. Kolorystyka wieczornego nieba jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki i piękna barwa:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, a ten granat pięknie się prezentuje i w kryształkach i w sznureczkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten granat! Niezwykle eleganckie kolczyki.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  12. W świetle dziennym wyglądają magicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, precyzyjna robota!!! Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty