"Kto czyta książki, żyje podwójnie"

Taki cytat Umberto Eco na wejście :) Książki to rzecz, którą po rękodziele kocham najbardziej na świecie. I bardzo się cieszę, że po dłuższej przerwie w końcu udało mi się wrócić do czytania w ilościach prawie hurtowych. Dotarło do mnie, że gary w zlewie jeść nie wołają, kurzu na meblach prawie nie widać, a pralka właściwie pierze sama, więc bez większych skrupułów podzieliłam mój wolny czas uczciwie pomiędzy Liwię, szycie i czytanie ( no dobra- ślubnego też ;)) Na blogowisku kolejna porcja kolorowych książkowych zakładek. (Niestety ja na razie żadnej takiej nie posiadam- błąd, który zostanie niebawem naprawiony) Mimo, iż na ich wykonanie miałam bardzo niewiele czasu to było dla mnie naprawdę ogromną przyjemnością :) 






















Komentarze

  1. Pomysłowe i śliczne maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te pióra. Chętnie dowiedziałam jak się je robi lub gdzie da się je kupić mogłyby mieć kilka ciekawych zastosowań.
    Sutasz i też bardzo fajnie ci wyszedł podoba mi się zwłaszcza ten czarny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty